I'm so tired of trying to fight this

Igår var det Skola då, i tid var jag också trotts dom sena timmarna lyckats hålla mig vaken på. Dock gjorde vi inte speciellt mycket, men efter skolan åkte jag hem till Cornis så blev det soff liggandes, åt god mat, bakade äppel paj, satt i fönstret och pratade, ja ni vet så där som vanligt. Så upp tidigt dagen efter pga. nationella prov (ja tidigt kan jag ju inte säja för även om vi började en halv timme innan vi gör i vanliga fall så fick jag ju ändå sov morgon pga. att rese vägen är ca 1h och 35 minuter kortare) ah, Nationella prov i matte A del 2 iaf, kan ju då säja att jag lyckades inte änns svara på tillräkligt många frågor för att nå upp till G (krävdes 16p. och om jag hade rätt på allt jag skrev kom jag upp i kanske 14p.) Hatar värkligen prov men inte mycket att göra åt. Sen dans direkt efter och det var avslapnade iaf, den börjar sitta nu. Eller första halv timmen av lektionen var lite hämsk när vi skulle öva på skolgården under lunch tid (människor stannade och kollade kan du tro)

Så efter en härligt lugn natt i Sthlm med min lilla Cornelia så återvände jag alltså till Enköping.. Kan inte säja att det var speciellt roligt på något plan men men.. Saknar min lila Lollo också hon som sitter och glassar sig i Grekland tsm med Krull :( saknar honom också alldeles otroligt mycket. men därför bestämde jag mig för att göra en skål med Tini-Tuss glass (basic är att man letar upp så mycket olika onyttigheter som möjligt och lägger det i en skål med glass) Underbart, denna gång blev det Gräddklass, Smält choklad, Hallon, Kålasås, Chokladsås och Sirap. Socker chock men underbart gott ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Helrätt! Men nu är jag hemma och är skitbrun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback