black at heart

Så efter nu denna hämska dag i skolan, som jag btw inte slutade förns kl 5 (satt alltså från halv 2 till 5 med det där jävla NP provet). Så var det iaf underbar härligt att åka till Solna och möta upp mina trogna små aik'are. Tillsammans köpte vi både billjetter och flaggor innan vi begav oss till Mc Donalds (som vanligt innan en match), men Donken vägrade ta mitt kort så ingen mat för lilla mig, Joanna var iaf så söt och delade med sig av sina pomes. Men väl inne på Råsunda lyckades jag få en gratis hambugare :) (är man bäst så är man) Och sen till matchen då;
AIK - Halmstads BK

Började väldigt dåligt från bådas sida, och sen precis i slutet av första halvlek när någon jävle fällde Daniel Mendes och sen går han fram och spottar på honom. Då var det agresioner utan dess like, det var hat. Oj vad arga vi var då. Och dommar såg ju så klart inte ett piss, eller sket i det totalt iaf. Andra halvlek såg inte ljusare ut men vi var på målet mycket likså dom också, sen i 90 minuten så gör Kenny Pavey mål och lyckan är fullkomlig. Norra Stå skriker, hoppar och strålar av lycka (eller ja det gör iof hela Råsunda) Detta är kärlek. Matchen slutade alltså 1-0 villket betyder 3 nya poäng till vårat kära AIK, nu har vi alltså gått om både Halmsdas BK, Hammarby och Helsingborgs IF, och ligger på en 6'e plats endast 1 poäng efter Göteborgs IF, IF Elfsborg och Malmö FF. Detta blev en bra dag iaf. Black at heart <3

Kommentarer
Postat av: fredde

vacker beskrivning:)

2008-05-06 @ 00:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback