a star is born


Nova Emma Margareta Häggberg
Idag den 29 maj år 2005 föddes denna lilla skrutt,
så liten och söt, och nog för att hon fortfarande är liten och söt
men tiden går fort, idag fyllde hon tre år
fast det känndes som om det var igår
som jag såg henne för första gången.
Vill säja att hon är lik mig för att hon är så söt
men kanske så, jag är ju ändå hennes moster
en av 6 men ändå, mycket häggberg i henne fast ändå egen.
Ett underbart litet enegi knippe med mycket charm
det är min lilla systerdotter Nova <3
Grattis Lill Tjejen
Ser fram emot att fortsätta se dig växa upp


Kommentarer
Postat av: kakan

Wow, vilket hommage till Nova, gud vad glad och lycklig jag blev av att se det! :D Herregud vad tiden går fort som man säger när man är så gammal som jag! :)//Kraaaam på dig också!

2008-05-30 @ 08:39:19
Postat av: kakan

Kan man framkalla det kollage du gjort? I så fall skulle jag önska en ganska stor bild (en riktig, EJ utskriven hemma) i Namngivningspresent! Om det är skitdyrt kan väl mormor bidra med pengar kanske...eller jag för den delen!

2008-05-30 @ 08:41:24
Postat av: Pyret

Tack så mycke, va roligt att höra att du blev glad :) jo dt tror jag absolut går, blir väll som att framkalla en vanlig bild skulle jag tro. Men du får nog återkomma med hur stort ''ganska stort'' är för jusst nu föreställer jag mig ett gigantisk Nova kollage :P Men Nova har ju redan haft Nangivning!?

Postat av: Mamsen

Precis! Hur hade du tänkt där? Nova har ju redan haft namngivning, ska Loke få collage på Nova i present. Eller menade du i treårspresent kanske...

2008-05-31 @ 22:14:51
Postat av: Mamsen

Förresten så hade jag visst läst ditt svar men orkade inte kommentera.

2008-05-31 @ 22:41:33
Postat av: kakan

Ja, jag vet inte riktigt hur jag menade, gud va alla hugger på mig... Jag ville bara fråga om det går att göra kort av det, verkar så synd om det bara skulle finnas i Cyberspace. Jag ska bestämma mig för storlek så får jag väl betala det själv förståss! :P

2008-06-02 @ 08:30:51
Postat av: Pyret

haha nej då vi hugger inte, blev lite fundersamma bara :P Ja men bestäm dig för en storlek o medela mig så ska jag se vad jag kan göra, tänk inte på pengar du så fixar lillasyster det här :P Men du får ta en titt på dom andra två också och se om du vill ha dom med här är Tudor's tex. http://spegelfobi.bilddagboken.se/p/show.html?id=101827980&directlink=1

2008-06-02 @ 10:47:33
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Karin

OOoopss jag har visst lätt att tro att folk är sura på mig, ni verkade inte sura när ni var och hälsade på i söndags i alla fall! Men det visar också på hur lätt det kan bli fel när man skriver saker...Tänkvärt! Jag tycker att Tudors kollage också var jättefint jag ska se vilken storlek jag skulle föredra! :) Puss

2008-06-03 @ 14:19:20
Postat av: Mamsen

Precis, Karin, vi bara skojade lite! Det gör väl inget.Tudors collage är också fint.

2008-06-03 @ 18:42:17
Postat av: Anonym

Precis, Karin, vi bara skojade lite! Det gör väl inget.Tudors collage är också fint.

2008-06-03 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback