one night in paris

dagarna räknas kort nu, två dagar kvar i skolan och ingen av dom med några letioner, på Tordsdag tar för överigt min syster studenten, and that's gonna' be fun. Fick nycklarna till storebrors lägenhet idag, so it's mine dom närmaste 10 dagarna :) (nja dryga 2 veckor egentligen men iaf) det ska bli skönt, behövde inte änns ta hand om hunden för han skulle bo hos någon annan :) så två dagar kvar i skolan och en egen lägnhet :) Sommar lovet kommer bli en gåta, planer flyger fram och tillbaka hela tiden. Om du finner detta inlägg oerhört B så kan det bero på att det är utråknings skrivet och inte insperations skrivet. Så vad har annars hänt, ätit glass, hum.. Oh jo såg klart på sesong 2 av Eureka, vill att dom ska göra en sesong 3 för tycker om den serien, tycte om alt förutom them'et låten är dålig och ah resten påminde om themet till Ghost wispere, halv tecknat liksom.. Nej inte min smak alls. Det var lite roligt att alla avsnitt var otextade förutom ett som var textat på franska, av alla språk. Kollat på Fight club och ätit choklad med Lönholm också, eller rättare sagt kollat på Brad Pitt och ätit choklad med Lönholm ;) Kan inte få inlägget att sluta, funderar på att inte lägga upp det men dåär ju frågan varför jag skriver.. Äh it keeps on going, helt ointresant med andra ord men frågan är ju om någon ejentligen läser dt, folk brukar väll mäst lins läsa bloggar för att hitta sitt eget namn eller något speciellt som dom releterar till.. eller har jag fel? Nu när vi ändå sitter här och jag skriver helt ointressant och du läser detta helt ointresanta inlägg så kan vi ju komma överens om att du komenterar alldeles för lite, för som sagt jag ser att du läser. Jag ska kaffa katt när jag blir stor. Äta något kanske, but then again no, redan ätit lunch och middag och äter jag nu så är det bara för att ha någonting att göra. Fast lite mer choklad skulle ju vara gott. Jag o Lönholm bakade ju igår maränger och guldkaka (vad gör man annars när man har sex ägg gulor till övers) Nej nu måste det sluta kan ju inte hålla dig okuperad hela dagen. Lovar att skriva något mycket mer läs värt i mårgon, so don't give up ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag koooommenteeerar.. glaaaad nuu mooa pooaa :D

Postat av: kakan

Jag kommenterar allt, jag ser allt också. Jooo fråga Tudor han vet att jag ser genom toadörren och genom väggarna och taken och allt. Är ju värsta supermorsan vettu! :P Men det där med egen lägenhet...tjaa du du har lite bråttom med det mesta du, ta det lugnt medans du kan säger jag gamla gumman

2008-06-04 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback