there’s always that one person that will always have your heart

Nu sitter jag här och ska packa igen, bär i väg till Falun (ryggen) för andra gången då. Borta en och en halv vecka denna gång och har ej tillgång till internett alls, finns på mobilen hela tiden men det är allt. Tänkte uppdatera er lite på vad jag hållt på med denna veckan då innan jag åker.

ryggen
I Tisdags vaknade jag upp med pimen så klart, och vi tog en tripp ut till kofsand för att fiska med Sandra och Selle, ingen fisk fick vi men vi var glada iaf och kul var det till och med solen tittade förbi ett tag. Sen köpte vi mat från vita elefanten och åkte hem till Sandra och Selle för att spendera resten av kvällen med att kolla på
Pestens tid, well inte mycket att säja om den 6 timmar långa filmen men jaja :P Sen åkte vi hem till Pimen och somnade till gramlins.

I Onsdags åkte vi ut på landet till Pimens föräldrar, åt frukost pratade lite och sedan tog vi fyrhjulingen tillbaks till stan för att spela mini golf med Sandra och Selle. Ett härligt parti och självklart fick jag mäst poäng :) Sen åkte jag och pimen hem till mig lagade mat och kollade på film tills vi somnade.

Så igår vaknade jag en engång med pimen av tio tusen telefonsamtal som sa att det var fint väder ute. Så vi drog ut till bresse tillsammans med Sandra och Selle, solen gick dock i moln när vi kommit ut men vi låg där i några timmar ändå och pratade om hur vi skulle ändra på världen. Mycket intressant men kommer inte gå in på några detaljer (you hade to be there) tillslut gav vi iaf upp bresse och åkte hem istället. Väll hemma bestämde vi möte med nästa par Robin och Joanna för att åka till Maxi för att handla så att vi kunde laga mat. Tacos blev det och en mysig kväll hos Joanna. Efter maten åkte vi en än gång till Maxi men nu för att handla godis :) sen spelade massor med spel ända in på små timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback