in loneliness you will find me

And Yes, vid halv 6 knallde jag och Sockret ner på stan eftersom hon började jobba kl 6. Sen har jag käkat kina mat med fars gubben och tittat på ''a boy girl thing''  ännu en ungdoms komedi där två personer byter kroppar. Efter det blev det inte så mycket mer, saknat min dator mycket så mäst suttit här, gjorde som ni säkert märkt en ny header till bloggen och ändrade lite design och så. Laddat min mobilen med kompis nu iaf så har både nya pengar och kompis igen det är alltid härligt, man får lite smått panik när man inte smsar gratis längre. Har lite tråkigt nu kan man nog säja, funderar på att starta igång steam eller d2. Vi får se, imårgon är dagen helt oplanerad som vanligt. Får se vart den leder, hör av er alla natt ugglor där ute sällskap är endast ett telefonsamtal bort :)

'' Jag är inte kräsen jag tycker bara inte om äklig mat '' Soran Ismail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback