rain drops keep fallin' on my head

19 / 7
Och regnet det öser ner.
Margareta spelen jusst avklarad 30 pers var vi, nykomlingen Carola vann, på 2,3,4,5 och 6 plats kom Agnes Håkan, Patrik, Patrik och Kalle. Men ejentligen van Hampus men han hade glömt att lämna in sitt start kort så då kunde vi inte räkna honom. Det var soligt och varmt under hela tiden, jag kom ganska bra till över mitten i alla fall. Men nu regnar det och blåser och åskar så in i norden mycke precis när priserna var utdelade så började det åska så perfekt timing blev det iaf. Fick pengarna för jobbet idag också vi räknade ut att det var 13 h arbete så blev någonting iaf. Nej jag är så grymt röksugen men det regnar så fasligt mycket. Klockan är 17:47 och vi började strax efter 14:00 så har inte rökt sen dess.
Imårgon bär det hemåt, ska bli skönt. Ganska tomt förståss men ändå.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha, tack. Skall precis göra en blogg update. Kan slänga in min recension av evan då ^^.

Hur är läget annars då?

Postat av: Tobias

Va vad menar du med att någon dött? :O

Nu har jag lagt in en bloggupdate ^^

2008-07-23 @ 17:36:13
URL: http://thedrunkenclam.blogg.se/
Postat av: Pyret

men jag menade det där med att ''Rainbow kraschade'' :P haha jo såg dt känner mig lite effter :P inte fått mkt tid över nu.. men jo nu har ja ju faktiskt tid..

2008-07-24 @ 13:02:01
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback