back in town

Tillbaks Hemma nu i sköna gröna Enköping nu :) Super soligt var det här igår till skillnad från i Ryggen där det mäst åska, regna och blåste.. Kom hem igår vid 6 tiden och möttes av min underbara pojke som kastade sig på mig :) Sen åkte vi och köpte Chips, Choklad, Kakor och läsk, och sen hyrde vi film. Blev en action, en komedi, ett svenskt drama och en skräck. Filmerna hette: Den man älskar, Här med förklarar jag er Chuck and Larry, Roug Assassin och Captivity. Vi kollade på Här med förklarar jag er Chuck and Larry och Roug Assassin igår kväll så ska vi se dom andra idag efter att jag har kollat på matchen Ljungskile SK - AIK.  Men Ska uppdatera bloggarna som jag skrev där uppe så ni får lite koll på hur det var :P Skönt att vara tillbaka i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback