need to, have to, want to?

jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha

Nu har jag i så fall hittat en motivation till att leta jobb; Kläder och Skor.. Fan va härligt med lite nya kläder, underkläder, ytterkläder och skor (i alla dess former&färger) har suttit inne på
www.nelly.com och fått lite insperation och hittat en hel del saker som jag bara vill ha, VILL HA!! Känndes som att det var länge sen jag köpte nått nytt plagg och det var det nog, tror faktiskt inte jag köpt nånting nytt på hela 2008, lite leggings men, eller jo köpte faktiskt benvärmare och hotpants i jannuari, men annars har det varit dött på shoppandet.
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback