Like a girl changes clothes

Planer som jag vill/ska göra:
Ta en promenad med Sandra [X]
Ha tjej kväll med Sandra [  ]
Ta en fika med Björn [  ]
Ha tjej kväll med Jennie [  ]
Jul shoppa med Lill-Elin [  ]
Köpa badhus kort med Nikol [  ] (nej vi har fortfarande inte lyckast gjort de men har pengarna till det)

Planer för helgen är:
Fredag: Mini Fest med Ida :) wiie, längesedan jag träffade den bruden så ska bli as kul
Festen med Ida blev tyvärr inställd men vi kanske ska försöka göra nånting iaf får se hur dt går.
Lördag: Barnvakt åt mina små kusiner då dom ska flytta
Söndag: Plugga gärnet

Somnade inte förrns S gick i mårrse, vid 6 tiden.
Klockan 10 ringde Jennie och kollade om jag skulle med på stan med henne och Sockret, var inte så pepp då men när hon ringde igen strax efter 11 så stuttsade jag upp och drog på mig lite kläder och gick ner, När jag kommer ut så kollar jag till vänster och ser Jennie som kommer gåendes med Aron, när jag kollar till höger så kommer Sockret gåendes så jag fick stå helt still för det gick inte att välja vem jag skulle gå till först :P Sen drog vi till Coop och shopade jul godis/bak grejer samt ravioli, vi gjorde också supermarket, alina och posten innan vi gick hem till Jennie allihop. Så blev det en hel dag med Systrarna Lönholm. Några minuter över 5 så kom Freddie hem och S kom och hämtade mig och Sockret så åkte vi och åt middag på China Town, varmrätt och efterrätt så klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback