so now it's time to breath

Nu sitter jag här, sissta dagen iskolan. Eller vi har skola imårgon också men endast jul lunch med rektorns tal och tror inte jag orkar gå då, vi hade ju julavslutning idag då vi byggde peppakakshus i form av historiska byggnader. Det var jul mat till lunch och vi fick julmust så känns som att man är klar. Så jag säjer att imårgon är det JUL LOV

Den här veckan har jag ju då , i måndags åkte jag ju hem till Syster Karin och grattade henne på födelsedagen och sen åkte jag hem till Ash och vi lagade student middag iform av mosade ägg och konserv burks rökor och champinjoner.  Vaknade på tisdagmorgonen och fick frukost på sängen av min lilla morgon ängel. Så knallade vi till skolan och hade muntilg engelska eximination. Åkte hem och på kvällen gick jag och S ut och åt middag på masud (jag åt filé oskar). Onsdag, ännu en eximination fast denna gång salskrivning i Svenska B och Historia A, tog mig 2 h och 40 minuter ungefär. Efter det fick vi se på ES1B's jul show, dom hade gjort en modarnisering av Odyssen, fast det hade jag aldrig förstått om jag inte visste det innan. Men om vi bara fokuserar på det bra så fanns det en teatrare som sjön otroligt fint och tre pojkar och 3 flickor som dansade grymt fint, och så klart dueten i ballet som var super mysig. När jag åkte hem åkte jag och S upp till Emma, så satt vi under köks fläkten och kedje rökte, sen åt vi middag på Natti och gick på musik och dans skolans jul konsär i kyrkan. Ah vi såg inte hela vi gick faktiskt efter drygt halva för den var helt enkelt inte bra. Så vi åkte hem till Jocke, och spelade soul calibur och mario cart. Storebror kom upp och hälsade på en stund också, det var mysigt för det var så länge sen jag tärffat honom. Idag så är det Torsdag då och Jag och S har varit ett item i 2 månader så vet inte riktigt vad som händer i kväll, kanske blir något mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback