and through these crazy times

Jul Lovet del 1 - Fredag 19/12
- Jul handla med Jennie och Aron [X]
- Sara J. 18 års fest  [X]

Upp på morgonen strax innan 12, Jennie och Aron plockade upp mig och så åkte vi iväg till ÖoB samt Leklust. Aron hade ingen vagn så vi fick bära honom i skift, trotts att han är så liten så får man ju ganska ont i armarna fast problemet var väll ejentligen att det blev så varmt med en varm lite björn bebis i famnen, fast ändå mysigt :) Sen drog vi hem till Jennie och matade Aron och själva åt vi lite jul knäck. När vi vilat en stund tog vi vagnen och drog oss ner på stan. Resten spenderade vi på Åhlens. Dom har mycket där, speciellt mycket mysiga barn grejer.  Man kan ju tro att hela dagen följdes av jul musik men i vårat fall var det tjej snack, från 12 till 4 (?). Mysigt och roligt, + att jag fick en hel del jul klappar handlade. Nu behöver mina andra jul klappar anlända med posten så är allt klart.


På kvällen var det som sagt Saras 18 års fest, hon fyller ju inte förns den 22

men hon tänkte att det nog inte skulle vara så poppulärt att hyra lokalen på en Måndag, grannarna skulle nog klaga. Jag drog väll ner dit vid 10 och sen var det igång. Nästan alla från det gammla gänget var där och även om alla inte alls är som dom var då så kom vi ändå in i lite gammla rutiner, vi dansade, rökte och snackade skit. Någon deckade på en soffa och andra bråkade med sina pojkvänner. Vissa satt och snackade om förlossningar och andra bara skakade på huvet. Vi hade kul i alla fall, när festen blev tvungen att stänga igen då lilla Emanuel log och sov vånigen över så Följde vi lill- Elin hem så hon slapp gå själv, sen drog vi upp till Foppa en liten stund, snackade lite skit och rökte upp alla våra ciggaretter. Sen gick jag hem, 
rullade väll in hemma strax efter 4 och då var det nästan raka vägen ner i säng.

Party like back in the days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback