the near and the dear ones

helgen del 3 - Tradition
Första advent, och traditionerna kommer igång. Det årliga jul baket kom igång. Detta år var deltagarna följande; Jag, Min mamma, min pappa, min syster Agnes, min syster Karin, mina syskonbarn Tudor, Nova och Loke samt Baltsar, Sebastian och min Kusin Björn. Jul baket blev; Lussekatter, Pepparkakor, ett peppakakshus, mozartkulor, marzipan figurer, basilika senap och snickersgodis (tror det var allt för denna gång). Det var mysigt och hela tiden spelades jul skivorna så att man kom i stämming så klart NBC skivan också. Eftersom det var första advent så kom även en annan tradition igång, Cola är banad fram till13 dan. Så nu blir det bara julmust man man vill dricka svart läsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback