I keep my feelings deep inside

Jul Lovet del 3 - Söndag 21/12
- Jul klapps inslagning med Syster [X]

Vaknade dagen efter, inte alls kalas och mycket dagenefter. Vi knallade ner till milano och våra favorit pizza gubbar för att äta pizza, eller jag och Sockret käkade pomes. Sen låg vi alla och var allmänt sega, drack en kopp kaffe och snackade skit med Emma och Sockret. Sen åkte vi hem och jag hoppade än en gång in i duschen för att piggna till lite. Sen var det dax för att slå in paket. Först slå in alla paker i paket papper. Sen Brände vi brunt papper för att ha som etiketer. Så Lackade vi hälften av alla paket så huset luktade ju lagom mysigt, bränt papper plandat med lack. Så var det dax för snörnigen och i år hade vi tröttnat på alla knörvlar och lockar så dom flästa blev fina rosetter i alla dess storlekar.  Det tog väll ett tag och så klart gjordes allt till ljudet av jul musik. När vi var klara drog jag upp till Foppa och Krulle så umgicks jag med dom resten av kvällen. Lyssna på musik och snackade skit. Kollade på
Freaks and geeks, lessen för att dom endast gjorde en sesong av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback