you catch the pearl and ride the dragons wings

Idag gick jag hem till mig (första gången på typ en vecka). Satte mig och gjorde igenting, pratade lite i telefon med Cornelia. Sen kom Ida hem till mig så kedjerökte vi och pratade om alla sommarns härligheter och nederlag, så lagade jag middag till oss som vi åt till mtv pogramet Next. Kul att träffa henne igen var ju länge sedan vi hittade på någonting tillsammans så fanns mycket att prata om. Så kom pimen och lämnade sin hem nyckel så jag skulle komma in om det var så att Sockret hade somnat eftersom han skulle disskutera projektarbetet med sin klass kompis. Kollade på ett avsnitt av Gilmor Girls och sen traskade jag tillbaks till romberga. Var lite läskigt eftersom det hade hunnit blivit mörkt ute men sen ringde Cornelia än en gång så hade telefon sällskap :) Så nu sitter jag här i lägenheten och väntar på att Pimen ska komma hem. Tog med usb kabeln till kameran också så ska uppdatera lite på bilddagboken. Storebror ringde också så vi tog en natt cigg (via telefon för er som inte känner mig ordentligt).

Juss'dt, färgade håret i går också (underhåret)  så nu är det mörkare och utan utväxt, Mycket härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback