what a wonderful day when you have love

Precis kommit hem nu efter en underbar kväll tillsammans med Pimen, Joanna och Robin. Men för att göra allting konstigt så ska jag inte börja från början utan mitt i. Åkte ner till Enavallen med Pimen, Joanna och Robin för att skoj kolla på ESK - IFK Göteborg (som slutade 0-2) Vi skrattade väll mäst åt ramsorna som ESK hade men vi hittade en som vi tyckte om (8) Det är rea på Synsam. När matchen tog slut så där vid 9 åkte vi till Maxi och handlade Chips, Cigg och Pokymon ägg (bara för att dom är så coola). Sen ut på landet och bunkrade upp oss i soffan till filmen Dubbel Jeoperdy som jag och pimen spelat in dagen innan. En kväll helt väl spenderad kände jag när jag kom hem, helt rätt :)

Innan detta så var jag i skolan, två lektioner, Matte och Matte. Oj så skoj det är med matte, nej kanske inte men ändå. När jag kom hem så drog jag till Lill-Elin, vi pratade lite oc började kolla på en film. Visiten blev dock inte så lång varig men vi bestämde i alla fall att vi ska boka in en dag för bara oss två villket känns härligt då det var ett tag sen vi hade tid med det. Vi har ju vart på promenader och fikat och så men det är något speciellt med våra kvällar då det är bara vi.

Dagen innan var även denna inte helt ohändelserik, nej jag fick vara med om min först ko jackt. Det ni! Och man var inte så tuff när en super kossa joggar emot en, men jag stog helt still dock vet jag inte om det var för att jag frös av rädsla men jag klarade det. Sen hade Pimen och Jag bunkrat upp med Chips och Pepsi för att kolla på Dubbel Jeoperdy men när vi kom tillbaks fick vi lov att köra Pimens lillebror till sjukhuset, den stackarn. Så istället så satt vi där mellan halv 9 och 11 så vi var inte pigga på att börja se på film när vi kom tillbaks men det är sånt som händer, i väntrumet på akuten fick vi ju faktiskt se på tv400 (tror jag att det var) och där var det en polis deckare. Men vi gick och la oss då, men pricis innan vi skulle sommna påminner Pimens Pappa honom om att han måste vara hemma mellan halv 8 och 10 dagen därpå eftersom sotaren skulle komma då, villket kasstade om våra planer om att han skulle köra in mig till tåget till kvart i 8, så jag fick åka tjugo i 6 till stan istället. Men som ni alla förstår så gick jag då upp och la mig och sov en timme.

Men men nu ska jag sova, skola imårgon. Behövde bara skriva om min Braiga dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback