When will my reflection show who I am inside

Kom ju på att helgen varit inte helt händelse lös också. Palles och Ullis dotter Nellie döptes (till Nellie Ulrika). Ett mysigt litet dop i Västerledskyrkan en solig Lördag eftermiddag. Åkte dit tillsammans med Jimmy, Sandra och Angi som var fina klädda allihopa. Nellie var så klart super gullig, var ju bara andra gången jag träffat henne sen hon föddes men jätte fin är hon och Palle såg så stolt ut med henne i famnen :)

   
 

Sen var det ju tivoli och vårmarknad i vårat lilla Enköping, försökte vara där både Fredag och Lördag kväll men bangade ganska snabbt båda gångerna, när en liten fjortis i 12 års åldern kommer fram och frågar efter cigg så vet man att medelåldern där ute är inte var den var för några år sedan. Men åkte faktiskt en karusell, Batman.

Har blivit lite disney referat nu men det är för att jag som sagt laddat ner det stora disney paketet med ''alla'' disney filmer på engelsa så sitter och tittar av dom nu, har kommit igenom Beauty and the Beast, The Little Mermaid, The Hunchback of Notre Dame, Mulan och Cinderella. :)


Kommentarer
Postat av: Bäret

Jävlar vad dåligt samvete jag fick nu för att jag inte gick på dopet! Fina bilder på Palle o Nellie iaf!

2008-05-04 @ 06:24:41
Postat av: Kakan

ha ha för några år sedan var ju du själv typ 12 så det är nog samma medelålder bara att du själv är äldre!

2008-05-12 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback