I try to search but it's hard to find a reason to leave it all behind

Och nu är man sjuk.. Efter en härlig helg full späckad. Fredagen blev det Norra Stå med Robin o Joanna, AIK - Trelleborg 1-0 sjukt härligt sen till Enköping och hem till Melinda på inflyttnings fest. På Lördagen blev det sthlm igen fast denna gången Chinateatern för att se musikalen Jekyll och Hyde, sen en engång tillbaks till Enköping för att gå på någonting av den skönaste för festen jag varit på och sen dra på Joavs födelsedags fest (som btw fyller år idag, Grattis Joav på 21 års dagen). På Söndagen blev det tjej/mys dag med Sandra, framför tv'n hela dagen och tillslut insåg jag att jag höll på at brinna upp, febern hade slagit mig.. Idag har jag fortfarande feber jag som måste gå i skolan, lyckas alltid att bli sjuk när jag som minst behöver det.. Dom gångerna det är som viktigast att jag inte är det. Sucks, dosen't it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback