Heaven doesn't seem far away anymore

Nu har jag ju Fryshuset Lov, jo för vi har nämligen lov varje år hela veckan då det är Valborg, väldigt skönt faktiskt. Så eftersom jag har lov spenderade jag hela Måndagen med att tvätta. Jo först tvätta tre tvättar hemma hos mig och sen sex tvättar hos Storebror, Pimen o Sockret. Från 12 - 9 så har jag nu alltså tvättat, duktig känner jag mej faktiskt försökt att plugga imellan tvättarna med både lyckade och olyckade resultat, NO är inte min bag helt enkelt. Ska nog ta och tvätta en rosa tvätt och en till svart tvätt idag, alldeles efter jag hoppat in i duschen och ätit min frysta pasta sallad. eller så kanske jag äter innan duschen, hum alla dessa val :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback