God Damn you're beautiful

There's really only one thing to say God Damn you're beautiful

image84

Det var snart ett år sedan du blev min för första gången och visst har mycket hänt sen dess, många tårar har fällst, men många skratt också och när jag tänker på tiden vi haft tillsammans kan jag få tårar i ögonen, du betyder så otroligt mycket för mig, jag vet att du finns där när jag behöver någon som mäst, du vet att jag finns där för dig på samma sätt, ibland önskar jag att alla andra kunnde se allt det där som bara du och jag ser, veta allt det där som bara du och jag vet, att alla tårar ej varit förgäves, se hur mycket vi växt, hur mycket vi utveklats, hur mycket du hjälpt mig, hållit min hand när igenannan visste hur, funnits där för mig vilken tid på dygnet som hällst, när som hällst, vart du än varit,  har du alltid kommit till mig när jag kännt mig ensam ovh behövt stöd, ingen ser mig så som du gör. Måste bara säja det, Jag älskar dig oberoende av villken relation vi än har så vill jag alltid ha dig i mitt liv, you're my knight in shining armour <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

God damn his UGLY!!!: Kom över honom Moa, DU
är värd bättre!!!

Postat av: shorty

först till "sandra" ; utseende spelar ingen roll!! Kärleken övervinner allt.

är glad för din skull att du hittat den du vill ha och jag hoppas att han inser vilken fin och underbar tjej du är! lycka till

2008-04-30 @ 21:11:46
Postat av: shorty

först till "sandra" ; utseende spelar ingen roll!! Kärleken övervinner allt.

är glad för din skull att du hittat den du vill ha och jag hoppas att han inser vilken fin och underbar tjej du är! lycka till

2008-04-30 @ 21:12:13
Postat av: shorty

"en gång shorty; alltid shorty
en gång älskad; alltid älskad

2008-04-30 @ 21:12:32
Postat av: a watchman

"True beauty comes from the inside"
but some insides can show one thing, do another..

An angel is worth a star, if he's your star you're a lucky woman, just watch out.
In the end a star has a way to, disappear..

the right choice isn't always the right choice..

2008-05-02 @ 01:35:25
Postat av: sandra

you have no idea... moa vet vad jag menar :)

2008-05-02 @ 14:47:49
URL: http://sockret.wordpress.se
Postat av: Kakan

Ja jösses amalia, vem är värd att bli ihop göra slut, bo ihop göra slut, vara vänner göra slut...hela tiden och samtidigt vara en vän med "benefits" lite äckligt faktiskt, min syrra är värd så mycket bättre, någon som inte kallar alla för sötnos och älskling utan bara dig! :)
Honeybunny det finns någon för alla

2008-05-13 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback