Vem är du att dömma mig?

Vem är du att dömma mig? Träffa mig, prata med mig, lär känna mig och säj sen att jag är Fjortis, Hora, Bimbo eller vad du nu behagar. Hur kan du säja att du inte tycker om min stil när du inte änns vet vad den är!? Vem är du att dömma mig? Hur moget är det ejentligen att gå runt och snacka skit om folk man inte känner, folk man aldrig pratat med, folk man knappt sätt irl!? Så vem är du att dömma mig? och snacka skit bakom folks ryggar är ju också moget har jag hört, har du underlag för det du säjer och kan du stå för det så säj det till mig istället annars kan du hålla det för dig själv. Vem är du att dömma mig? Vad har jag gjort dig, om du tänker efter, vad har jag gjort dig? Jag är så otroligt trött på det här nu, väx up och skaffa ett liv, istället för att snacka skit om andras. Titta på dig själv, Vem är du att dömma mig?

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback