Vägskället, Igen

My life is crashing before my eyes
Och nu står jag här vid vägskället igen och har ingen aning om villken väg jag ska gå. Ingen drar speciellt mycket. Denna gången handlar valet om två ''gäng'' som värkar ha problem med att jag umgås med båda, ingen av dom två  värkar bli specillet lessna av att förlora mig dom är bara angelägna om att jag ska välja, men hur gör man det? Hur väljer man mellan ens gammla ''gäng'' dom som betytt mäst, dom som man älskar, men som kanske inte alltid finns där för en lika mycket som dom borde, dom som finns där när det gynnar dom, dom som inte hör av sig alls. och ens nya ''gäng'' som man alltid har kul med, som man bara tycker mer och mer om, som man umgås med 24/7 nu för tiden, som ringer, skriver och hör av sig. Hur väljer man? Varför ska jag välja om ni har ett problem med det här får ni välja bortt mej, jag ville aldrig att det här skulle hända ändå annser ni båda att jag visste att den här dagen skulle komma.
Where the hell are you, When I need you

Kommentarer
Postat av: Elin

vadå inte lessna över att förlora dig? vem har sakt nått om att förlora nån? vem har äns sagt nått om att välja? hör jag till ditt ''gammla gäng'' då lr? som tydligen inte hör av sig alls och som inte bryr sig lika mycke som ditt ''nya gäng'' tydligen gör? Asså jag fattar inte Moa? aja, du betyder så himla mycke för mig iaf och vill aldrig förlora dig, försvinner du ut ur mitt liv försvinner en mitt av mig & jag vet inte om jag skulle klara av de. du har hjläpt mig igenom så mycke! du är som en syster för mig! Kommer alltid älska dig vad som än händer..Hoppas du aldrig glömmer de. <3 // Elin

2007-05-03 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback