Mardröm

Mardrömms senariet upprepar sig själv, saker som inte får hända händer. och händer om och om igen. Kan man hjälpa misstankarna och nedstemdheten då? Jag tror inte du förstår, och om du förstår så varför sårar du mig medvetet? Det läskiga är om alla skulle ha rätt, vad skulle hända då? Det här med kännslor är komplicerat, speciellt kärlek, kärlek finns inte varför händer då sånna här grejer?


Jag förstår ingenting längre, ingeting går ihop. ingenting fungerar. Hur hamnade jag här igen? Badrumms golvet känns så bekant, det vita lilla rummet känns otroligt bekant, efter ett tag är golvet i duschen inte lika kallt och obekvämt längre. Hur hamnade man här igen?  Dom sömnlösa nätterna och dagarna utan mat, dagarna med hettsätning och dagarna utan mening. Hur hamnade jag här igen? När Alcohållen än en gång blivit äns bästa kompis och änns riktiga vänner inte längre hjälper det är då man undrar; Hur hamnade jag här igen?

Kommentarer
Postat av: shorty

de eviga frågorna . frågorna utan svar .

Postat av: angelicamagdalena

Mois... :( Vet inte vad jag ska säga.. Var stark..

2007-05-02 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback