Everybody is got a drug dealer on speed dial

Fredag kvällen vigde jag åt att sitta på min balkong med Ida, tjejsnack i mängder, ganska intressant var det och nyttigt. Vid halv 2 tog hon moppen hem :) och då var jag ensam tills min Riddare kom på sin sivriga springare och räddade mig från morgontidningen vid halv 5 :)

Lördagen började långsamt, gick upp vid tio-elva, och sen åkte ja upp till Palle & Calle med Jimmy . Dom hade precis gott upp så Calle kastade av sig morgonrocken och öppnade dörren naken med strumpbyxor på huvudet :) det va inte dt första man ville se när man precis vaknat själv. Men i alla fall, sen åkte vi hem till mej hämtade smink och bytte om, sen hem till Jimmy så fixade vi oss lite innan vi åkte på Jimmys kusins överasknings fest för hennes ex, väl där fick vi lov att åka och hämta tre flickor som var ute i ingenstans där en av dom bodde, trevliga V-steråsare som jag spenderade resten av den festen tsm med :) fast jag misstänkte att dom försökte supa mej underbordet .. haha . Men vid 9 åkte vi därifrån och hem till Palle o Calle men nu va bara Palle där, drack lite öl som riktiga män ( dock var dt bara jag som drack men iaf ), rökte och socialliserade, snacket gick faxtiskt mäst om bilar men iaf. Sen ringde jag lite fok och kollade vad som hände så körde Jimmy ner mig till Ida, och vi taggade upp till swedia ( känns lite hämsk att sitta där för det är lite fjortis varning, men kan trösta mej med att vi bara skulle träffas där allihopa och sen skulle vi hitta på vart vi skulle vara ) vi han knaps sätta oss och krama alla innan alla börjar kuta in i skogen så virrade man i skogen ett tag för att någon sätt blå ljus ( suck ) men i skogen hittade jag Elin och Robin :) och Elin hade mitt vin ( eller inte mitt men ss ) så när vi alla kommit ut till vägen drog vi upp till gröna bron .


Kvällen slutade dock i tårar och inte fylle tårar, vissa saker får inte hända och hur mycket man än vet att dom skulle hända för eller senare så vägrar man tro det, Jag är så grymt besviken på er killar, vi lovade varandra. Jag vill inte att det ska vara sant, nu finns ingen räddning.

Låt oss flummish hela dagen bara flummish glömma allt vårt knas och för stunden bara flummish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback