Ålders Ångest

och nu kommer den igen, födelsedagen, en av dom värsta dagarna på året. Ett helt år har nu gått sen senast och jag har inte uppnått någonting, ingenting är bättre och ingenting ser ljusare ut, ett helt år har gått utan att någpnting har hänt, åren rinner iväg och snart är man en ful jobboholic som fasnat i en skruttig lägenhet med 3 ungar och en otrogen man och har inget liv kvar, och vad ska man få säja att man gjort med livet, jag vill inte somna i kväll för jag vill inte vakna, jag vill väkligen inte. jag Orkar inte. Det känns inte som att någon förstår hur otroligt jobbigt jag tycker det är att fylla år men det spelar väll ingen roll för dom skulle ändå inte kunna göra någonting åt det.
Jag vill inte somna, Jag vill inte vakna ..

Behöver känna din närhet, vill inte vara ensam, vill känna din trygghet, vill inte falla, vill känna dina andetag, vill inte somna av ljudet till mina tårar, vill höra ditt hjärtta slå, vill inte höra mitt stanna, varför måste jag vara ensam i kväll?

Were do we go from here?

Kommentarer
Postat av: Viktor

du ljuset i tuneln närmar sig. snart snart e dom deppiga åren över. jag vågar lova att det bara blir bättre de närmaste åren. Vad skulle du ha kunna gjort med dit liv?!?!?! du fyllde just 15!!! men om några år har du alla möjligheter i världen. det är bara tt hålla näsan över ytan dessa jobbiga år - jag lovar, det är istort sätt lika för alla. Faktum är att de som tänker tillbaks på högstadietiden som sin bästa tid i livet när de blir stora är ganska trista mäniskor. tänk bara vad du har för möjligheter nu som 15 åring, jämför med dina möjligheter som 20åring. Skit bra att ta all ångest och skit när man e i en ålder då man ju ändå inte kan göra nå ball. så man kan var en stabil människa och fit for fight lagom tills det är dags å ut å kicka stjärt med världen. så åldersnojja i din ålder, även om helt normalt och förståligt, är lite av ett: "nej fan varför vann jag på lotto vad skall jag göra med alla dessa pengar" även om du inte ser det nu.

Postat av: Spegelfobi

Tack för ännu ett av dina alltid så visa råd :) , ska försöka att ta in iaf hälften. Men du, jag fyllde faxtisk 16 :@

2007-03-23 @ 17:40:00
URL: http://spegelfobi.blogg.se
Postat av: Viktor

jaha det förändrar hela saken hehehehe. sorry då ere kört förej.

2007-03-23 @ 19:24:25
URL: http://oogieboogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback