Nobody wanna' see us together

9/6-07 : 23.27 Polarn&Pyret. Nu står vi här igen, i början på något nytt men ändå gammalt. Vi är dömmda från början till slut, mätta från topp till tå av andras dömmande blickar och åsikter. Det är jobbigt att alltid behöva hålla huvet högt och stå upp för vad mitt hjärta känner när det känns som att hela världen är emot mig och är inte häller rädda att säja det. Man kan inte hjälpa sina kännslor, det går inte. Jag vet sammtidigt varför männsikor är dömmande, det är inte av elakhet utan för att dom bryr sig och inte vill att jag ska bli sårad och det gör saker och ting ännu svårare. Jag tackare er alla för allt erat stöd men jag måste göra som mitt hjärta säjer. Nu är det det här jag sätter mitt hopp i, här hos dig. Jag hoppas att alla andra har fel, att det här kan vara sant. För jag är stark hos dig darling. Polarn&Pyret <3

When the friends are gone
When the party's over
We will still belong to each other

Kommentarer
Postat av: tiiilde

följ ditt hjärta <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback