22 Januari 2007

Is this my life I'm wondering?
It happened so fast
How do I turn this thing around
Is this the bed I chose to make?

( Glömma allt vårt knas och för stunden bara flummish )
Varit i skolan i dag det var jobbigt men inte så farligt som ja trodde att det skulle vara, ja tror tyvärr den här natten kommer bli lika dom som dom tidigare åtta nätterna fylld med tårar och kvävda skrik. Jag vill inte leva så här, jag vill att allt ska va som förut, jag vill skita i allt, jag vill försvinna härifrån. Jag klarar inte av det här mer, vill vara klar nu och fasst än jag har nu värkligen gråtit slut alla tårar så finns den stora svarta tomheten innuti mej den sitter som en klump i halsen och en knut i magen och påmminner mej hela tiden om att jag inte har någon rätt att skratta eller slappna av, snälla kom och rädda mig från mej själv ...

To face the fear but not feel scared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback