till min Hjälte

I'm so happy, because you're in my life, don't need anything else as long as you're here

tack för att du står vid min sida, både i upp och ner gångar. Du betyder otroligt mycket för mig och det vet du, du gör det där lilla extra i mitt liv, dom små sakerna du gör som att skickar sms, säja att du tycker om mig, hålla om mig, sova med mig, pussa på mig och ge mig choklad ;P det är dom små sakerna som lyser upp mina dagar. Kommer aldrig glömma när du åkte hem till mej vid 4 på morrgonen och räddade mig från morrgontidningen. Jag hoppas att vi aldrig går skillda vägar, för det spelar inte så stor roll villken relation vi än har, vi kan vara tsm, vi kan vara vänner eller vi kan bubbla, det spelar inte så stor roll så länge du finns vid min sida, och så länge du tillåter mig stå på din sida. För hur mycket du än hjälper mig så måste du förstå att jag finns här för dig också, jag gör värkligen det (just can call me up because you know I'll be there) så unyttja det. Jag vill bara säja tack, för att du finns i mitt liv. Du är den som kommit närmast, och så blev det varesej jag ville det eller inte. Du är ett stort stöd i mitt liv,
Du är min Riddare, Min Hjälte, Mitt Ljus


Whit you by my side I can do what ever I want 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback