Wake up


I love your smile and I don't wanna' se you cry
Jag vet inte vad ja ska ta mig till, tyngden på mina axlar, sorgen i mitt huvud, skullden i mitt hjärta. Jag vet inte vad du vill att jag ska göra!? Berätta det för mig snälla! Jag vill finnas där för dig i vått och torrt, jag vill att du ska prata med mig och så men jag vet också att jag inte är personen du borde stötta dig på jusst nu, jag vet att du ejentligen måste komma ifrån mig tills det värsta har lugnat ner sig, det här är dina vänners ansvar men jag kan inte bara sitte brevid och lossas som att ingenting händer när jag vet vad som håller på att hända, jag vet, jag har varit där själv och det vet du. Och som vanligt nu så kan inte jag känna någonting, du vet att jag fäller lika många tårar som dig, men försök att se det här som jag gör, jag vill inte att du ska försvinna ur mitt liv, jag vill att vi ska kunna finnas där för varandra att vi ska kunna träffas, att vi ska kunna ha kul tillsammans. Jag hoppas du vill det också!?
If you reely love me, you would wanna' se me happy even if it's not whit you

Kommentarer
Postat av: shorty

vem är den skriven till ? =/

2007-04-25 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback