Som alla andra

Behövde, förlåt, döda mig inte, men blev tyungen i brist på saker att göra, så här kommer listan nu....

SENASTE PERSON SOM
du pratade med: Jimmy
du gick på bio med: Eeh, Sofi? Kanske va så  länge sen
du gick på stan med: Massor, alla som va på tivolit men typ Elin då ;P 
du kramade: Emil & Feda
du pussade: Tilde
du hade sex med: Ja men den tänker jag svara på, Jag är Oskulld!! (a)
som såg dig gråta: Danne, Roger och Lollo
skällde på dig: Mamma.
skickade ett e-mail till dig: Martin Ö.


HAR DU NÅGONSIN
sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja.
bråkat med ditt husdjur: Hum, bråkat vet ja inte om man ska säja, dödat kanske (a)
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, hoppas jag.


STUFF
är du ensam nu: Ja tror det, om inte någon annan är i lägenheten som ja inte vet om.
låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
vill du gifta dig: Aah tyvärr.
vill du ha barn: Ja, tror jag i alla fall


EXTRA STUFF
tar du droger: Definiera ordet drog och ordet tar.
vad är du mest rädd för: Ensamhet
vilka kläder sover du i: Blåa!?
vart vill du gifta dig: Utomhus
vem hatar du verkligen: Ojoj, svikare.
varit kär: Självklart! :) eller tyvärr kanske man ska säja :S
kör du bil: Har gjort, tror inte någon kommer ge mej körkort :(
har du ett jobb: Jag ska aldrig jobba
gillar du att ha folk omkring dig: I'm loving it
är du ett hälsofreak: ja visst, NOT
har du någon tatuering: Nej, men vill ha


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: Ja, det tror jag.
köpt någonting: Cigg
varit sjuk: Njej, eller min ständigt krassliga hals
sjungit: Högt!
sagt "jag älskar dig": Nej.
velat säga till några att du älskar dem: Nej.
träffat någon ny: Jupp, hur många som hälst
saknat någon: Ja.
kramat någon: Ja!
kysst någon: Ja då.


Kommentarer
Postat av: shorty

*stolt moa pussare* (a) <3 jag älskar dig moa !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback