Påsk Lov - is the shitt

Och nu ska man sittar här och försöka komma på något bra att säja men sanningen är att det finns inget att säja, det finns ingenting som försvarar det som har hänt det finns ingenting som man kan göra som gör det bättre så nu är frågan, om man ska hålla det hemligt eller inte, eftersom jag inte har någon moral så kan ja lika gärna hålla det hemligt, vissa saker ska man inte prata om, vissa saker kan lika gärna hållas hemligt. det här är nog tyvärr inte en av dom sakerna....

Påsk Lov nu, och det är the shitt. eller kanske inte. Torsdag, jag och Elin sitter hemma hoss Elin och gör asånna här allmäna tjej grejer hela kvällen som hårinpackningar, ögonfrans/bryns färning mm samtidigt so mvi dricker vitt vin ( ovanligt ) sen går jag hem till Ida & Emil vid midnatt och sover där. Fredag, åker till Farmor & Farfar i V-sterås på Påsk middag med släkten outhärdliga timmar men man ska ta vara på den tiden man får, om vi bara inte hade haft så jävla många små kusiner, på kvällen går ja ut och träffar Tilde, slutar med att Jag, Tilde, Ebba, Jonh & Gurra sitter hemma hoss Tilde och kollar på Djävulen Bär Prada och av den filmen lär vi oss att man ska byta jacka varje dag och alltid ha högklackat. Lördag, åker till Sthlm och äter Vegitariskt Alternativt Påsk bord Hoss min största stora syster Karin härligt att träffa dom igen, snart har man ju 3 syskon barn ♥. På kvällen åker ja hem till Lollo, Jag, Sofi, Lollo & Marcus sitter pimplar vitt vin, och senare drar Jag & Lollo ut på nån fest på landet och har allmänt trevligt. Och nu är det Söndag och ska snart dra till Ida & Emil, fest i kväll. Älskar Lov ♥

Kommentarer
Postat av: tilde

moa , panik . du och jag måste åka och köpa massa jackor , jag har ju använt alla mina nu ;D

2007-04-09 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback