Betyder

Vad är betydelsefullt, vad betyder mäst? Vem eller vad prioriterar du högst?

I mitt liv finns det en del saker som betyder extra mycket och sen finns det saker ja prioriterar högt som vänner, vad skulle jag vara utan vänner både dom jag har och dom jag haft, vänner är nog det jag prioriterar högst, dom går före allt, dom går lungt före mig. Men hur ska man kunna välja mellan vänner? vem av dom som betyder mäst ska man prioritera före dom andra?

Däremot det som sen betyder mäst är Musik, dvs. Sång och Dans och i den perioden jag är i nu så är det dans. Jag klarar mig inte utan musik, jag klarar mig inte om jag inte får dansa. Och i det fallet måste jag säja att Dansen går före allt, jag dansar alltid, om jag är sjuk, deppig, arg, lessen, sårad, orolig, rädd, nervös, kär, glad eller lycklig det spelar ingen roll för jag är så otroligt fri när jag får dansa I'm Loving it.
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback