Vår Jul Tomte Har Rymt

Julafton i går då, och vad finns att säja, jo satt uppe till halv 2 och slog in paket natten innan, sen väktes man för att alla måste kolla på sissta avsnittet av julkalendern även om man inte följt den. Sen duschade man, städade och gjorde sej jul fin. Klockan halv 3 kom Några av mina små kusiner ( Linus, Emil, Isak, Hugo och Pontus ) Deras Mamma ( min Faster ) och Pappa så klart, Farmor, Farfar och deras hund (orvar, strävhårig tax). Vi åt jul godis och sen började ju Kalle Anka så vi trängde i hop oss där uppe framför tv'n och sen började det, när Jag, min Syster och Faster satta och kunde prata med genom hela Askungen, Djungelboken, Lady och Lufsen mfl. började vi mistänka att vi kanske sätt den lite för många gånger. SmåSen var det Jul bord med allt vad det innebär. sen någon virrig timme där barnen far runt som ekorrar överallt sen en liten julklapps utdelning innan Ungarna och deras pappa åkte hem, vi satt kvar och slog i våra biblar, varför kommer jag inte ihåg men så blev det iaf. sen åkte resten hem och vi hade våran lilla julklapps utdelning, spelade ett spel och kollade på en film när vi varklara var klockan närmare 2 och alla gick och la sej. Slusatts: Julen i år var inte lika hämsk som tidigare år, Jag överlevde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback