lilla sked är bäst på att spåra

I förd mina löne skor och min nya löne handväska var jag nog den lyckligaste lilla tjejen på Debaser där jag stog och smuttade på min hallonmojito.

en vecka full av utflyckter och strapater har förgyllt min vardag denna sportlovs vecka.
barnen har varit få och taggade på att dansa till gammla 90-tals dängor,
sjunga sånger på hittepåspråk och göra färgsprakande konstverk.
Bläckan i vår värmen med brännande sol på kinderna, Skansen där vi fick syn på både lodjur, vargar och gråsälar.
Sarah Moon's otroliga utställning på fotografiska och sedan avslutades veckan på Debaser medis där Junip spelade.
Även om detta varit mitt första olediga sportlov har det varit helt fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback