Resefeber?

Nu står väskan där och gapskrattar åt mig att jag glömt tusen viktiga saker och att jag aldrig kommer hinna minnas vad det är innan planet lyfter imårgon bitti. Mellan 10-20 grader ska det vara hela veckan och jag har packat för sommar Sverige. Alldeles för mycke av de onödiga och alldeles för lite av de viktiga. Resfebern kryper sig på och jag har svårt att tro att man får mycke till sömn denna kväll men jag ska göra mitt bästa får flyget lyfter 07.55 från Arlanda, sen blir det mellan landning i Warszawa strax innan 10 där vi byter för att tillslut landa i Aten strax innan 15 Grekisk tid. Sen ska jag njuta av min alldeles egna första semester en hel vecka, det känns så otroligt lyxigt och ovärkligt så klart. Det har inte riktigt sjunkigt in än att det är om mindre än 8 timmar som vi sitter där på flyget på väg till Aten. Hur bra kan de va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback