besluts ångest

Att plugga eller inte plugga?

Men de finns så mycket viktigare saker jag kan pyssla med. Istället för att plugga har jag nu:
Åkt hem till pappa och mamma, lagat middag, tittat på how i meet your mother, målat naglarna, målat små vita blommor och blåa fjärilar på naglarna, tittat på Patch Adams på min VHS, Sovit, Duschat, druckigt kaffe, Lunchat med Pappa, Suttit vid fb och alla andra sidor, tittat igenom mina släktingars bloggar, tittat på youtube klipp, försökt koppla in sterion i mitt rum, ställt upp en flytt låda för att packa ner mina handukar och lakan i, pysslat ihop en framsida till min kalender i sann estet anda, plockat undan efter pysslet, Packat upp gammla flytt lådor som jag inte sätt på ett par år, ätit middag, åkt hemifrån.

Och på väg hemifrån pluggade jag äntligen men tanten på cd skivan var så monotom och sömn bringande att de var svårt att hålla koncentrationen uppe, Men jag kämpade.. dock smsade jag hela tiden så kanske inte intog så mycket av informationen som gavs men detta ger jag själva fan i faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback