för nollerna

Tog en super mysig after school med Bus Bella idag, Vi satte oss på Nivå 22 som var nästan tomt på folk så vi satt där med orange'a filtar virade runt oss, kedje rökte och smuttade lite på våran dricka. Snackade skit om allt möjligt som hänt den senaste tiden, super mysigt och vi bestämmde fnissandes för att vi abselut ska göra om de.

Sen åkte jag hem, handlade med mamsen och så åt vi en smörgås buffe till middag, Sen fortsatte dag att klippa och klistra i mitt projekt arbete. imårrgon blir de fläsk file, potatis, sås och sallad. För imårgon kväll är de Teatrarnas student skiva och då kommer en gammal vän hit till mig som ska följa med dit :) Ska bli roligt, har lite ångest för jag har inte riktigt klurat ut något bra att ha på mig då skivan är i 50'tals tema.. Men de ska nog gå bra :)

Jusst'de spanade in 30 seconds to mars medlemarna också, dom spelade på skolan i kväll så stog dom och signerade allt vad nu deras fanatiska fans ville när jag och Daniella skulle smita ut och röka på dansen. Så lite stjärnskådning även idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback