info from the inside

Åka pendel tidigt tidigt på morgonen för att träningen börjar klockan halv 9, allt såg bra ut inga stopp eller förseningar förrens vi precis ska in på t-centralen då vi blir stående i kö i en kvart,  sen var de signal fel på tvärbanan så kom banne mig försent idag i alla fall! BITTER! Träning dansa ''chacka lacka baby'' så att den satt sig på hjärnan för en hel vecka till men kul är det.

Sen arbetspass, överstryknings pennor är nu mitt liv och så många olika färger som möjligt gör det roligare.

Så vid lunch så får vi reda på att psykologin är inställd denna vecka också så har inte haft en ända lektion i psykologi hittils, känns som vi kommer efter men inget att göra åt saken. Då slipper vi i alla fall denna dryga hål timme som sträcker sig mellan 12.10 till 15.30, nej nu får vi gå hem, fast jag och Linnéa sitter kvar lite för att vänta på att läraren ska komma tillbaks från lunchen, prata lite och sen ta pendeln hem hoppas värkligen inte att de blir strul idag igen. önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback