inte min tid

mycket har hänt sen senast. Jag har bytt jobb, åkt fram och tillbaks mellan göteborg, falun, stockholm, falun och nu göteborg igen. Fart och fläng och mycket bsg. Kom dock inte in på linjen jag ville gå i höst så framtiden är totalt osäker. Vart ska jag bo? Hur ska jag försörja mig? Idagens läge har jag inte änns råd med mat vilket är en otroligt stressande sitvation. Jag har inte råd att leva. Vad ska jag göra i höst? De jobb jag har nu här nere i Göteborg slutar den 11 augusti, vad ska jag göra efter de? Hur ska jag få pengar? Vart ska jag bo? Vad ska jag nu göra med mitt liv? Allt som var så väl planerat och bestemt in i minsta deltalj är nu krossat och ingenting är säkert, allt svävar runt i ett måln av osäkerhet och det finns ingen trygghet eller stadga what so ever. Tanken är skrämmande, hur orkar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback