Futurum nobis est

Dagar hemma med att försöka reda ut all oreda. Fått ihop två svarta sop säckar med kläder som inte ska ligga och ta upp onödig plats i min garderåb längre. De är nog allmänt kännt att jag har lite för mycke kläder så att hälften alltid ligger på golvet. Ändå har man aldrig något att ha på sig.. Detta fenomen är otroligt konstigt men värkar drabba alla. Kanske som ni alla vet är jag fast i Paradise hotel träsket. Jusst nu visas Paradise Hotel Danmark säsong 6 på tv6play.se och jag sitter spänt och väntar tills på måndag då avsnitt 56 kommer. Medans tittar jag på Säsong 4 som jag och Maria sträck såg i julas. Lite pisamt kanske men så sjukt roligt är det.

På söndag blir det skara sommarland med syskonen Nilsson och efter det åker jag tillbaks till Göteborg för att spendera mina sista lediga dagar där innan jag ska tillbaks till skolbänken. På Fredag börjar jag på Uppsala Universitet och ska läsa Barn och Ungdomsvetenskap A hela denna hösten. Kanske inte var mitt första hands val och kanske inte var det jag ville göra men något måste ju göras så jag kan lika gärna göra detta en termin medans jag funderar på vad som kommer i vår. Högskoleprovet? Körkort? Jobba? Flytta? Ja mycket finns de man kan göra.

Krossar fingrarna för fint väder på Söndag och så ska de bli sjukt skönt att komma bort från alla mardrömmar i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback