and of we go

Nu är det snart dax då.
Har packat den stora handväskan, biljetten är i mobilen och imårgon bär det alltså av till Skara sommarland och sen Göteborg. Sa kanske inte att jag aldrig varit på något sånnt därnt sommar land. Varken skaras eller leksands så detta ska bli super roligt :) Festivaler släng er i väggen jag kör på lisseberg och skara sommarland istället ;) Billigare och jäklar vad kul det är osså. Ska bada bort alla mina sorger imårgon. Ska bli härligt att komma tillbaks till syskonen Nilsson också. Längtar tillbaks till Göteborg som fan.

Har precis käkat middag (pasta sallad från statoil) och nu ska jag titta på när polaren spelar tv spel (Kane and Lynch Dog Days) och sen nanna kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback