See the lights, see the party, the ball gowns

Så nu var det ett tag sen igen, känns som att den andra bloggen uppdateras mer än denna, lättare att fotta än att skriva så klart. Helgen var kämpig men även om de var jobbigt så när jag tittar tillbaks så var det kul också, jobbade 20 timmar samanlagt och 14,5 av dem var på Lördagen. Sen tog de alltid en yttligare timme för att komma till en sovplats. Men har förutom att jobbat på oktoberfesten fått umgås med Ida, och de var inte igår. Köpte nya skor också :) Så jag är glad.

I Fredags åkte jag till Syrrans jobb för att kolla arbetsmiljön och säkerheten och sedan gå ut och luncha. Mysig och väldigt länge sedan. Även här vart de lite shoping, en mössa och ett par torg vantar på Indiska.

Men nu är snart denna vecka också slut och då väntar en ny helg, en ny oktoberfest och därför även jobb igen. Ska sova hos Sockret denna gång ska bli mysigt inte träffat henne sen jag började skolan. Så fyller min kära syster yster 20 år imårgon och min Syster son 7 år på fredag. Så det ska också firas på Lördagen.

Ganska mycket att göra i skolan också, ett antal uppsattser som ska in men jag håller huvet över vattnet än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback