life is life is ok?

Sitter i skolan, facebook är spärrat.. Gulle grisen har åkt hem för hon är sjuk men pratar med henne i telefon. Nästa lektion börjar klockan 15.00 alltså om över en timme.. Nu är det alltså håla. Men men då har jag lite tid för dig lilla blogg.
i fredags vart de Enköping och fest för hela slanten. Förrst inflyttnings fest hos Carro(?), Sen födelsedags fest för Calle och sedan ner på Joar där de var ny uppning efter renoveringen. En inglasad VIP hörna var bla. en av nykomlingarna. Lämnade Joar med en lite gift bag med en dejting bok, en fribiljet till den 12/12, en mint godis, en kondom och en burn. Precis när jag skulle somna fick jag ett oroväckande sms så de var bara att dra ut igen och satt då fram till klockan 6 på morgonen ute på en park bänk och pratade minnen med en gammal nära vän. På lördagen vart de lungt, wall-e och kakor. Söndagen var det ''klädparty'' i lillsjöskolans gympa sal, jag och min mams var nere och shoppade. Inhandlade min nyårs klänning samt en tröja, en väst och en kjol. För mamsen vart de en sjal/poncho och en tröja. På Måndagen fyllde min mamma år 53 närmare bästemt. Så jag bakade en
tårta till min mamma. Så vart de tre rätters middag och vin till detta lilla kalas. Tisdagen gick ganska händelse löst förbi, fick tillbaks mitt matte prov hade mer rätt än jag trodde men det skall ändå kompleteras. Onsdagen var väll den samma, lite bittra för att vi inte fått hela våran låt än så att de är väldigt svårt att korografera till rance som skall visas upp på jul avslutnigen den 18 december. Efter skolan gick jag och åt middag på donken. Och de slutade med bio ''New Moon'' med Axel, Suze och Svensk. Mumsiga killar med bara överkroppar... Mmm.. Nu är det alltså Torsdag och efter religionen ska jag bege mig till bålsta på thanksgiving middag. Ska bli mysigt och gott jag är fan hungrig. Imårgon blir det joar igen.

Ja och juss'de vi sålde lägenheten förra veckan :) Grattis Papa och Mama. En enorm stressfaktor försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback