there won't be snow in Africa this Christmas time

I Söndags gick jag, stora syster Karin och Baltsar på

ICKEA / Ställe / Den Andre

på dansens hus, medvärkande var bla. Baryshnikov. Ja ni vet Carries franska kille i sex and the city ;) De två första var väldigt skumma men den sissta var sjukt bra. Efter de gick vi och tog varsin latte och kaka på ecspresso house :) Mys mys. Idag har jag, stora syster och mami varit runt och inhandlat dom sissta jul klapparna. Eller jag handlade väll mäst :P haha så har vi tillbringat resten av kvällen till att slå in jul klappar. På onsdag blir det lakning av alla paketen i sann tradition.

Kommentarer
Postat av: kakan

Låter bra det där ju! :)

Och jaa, sjukt bra!! :) Jag grät ju till och med! :)

2009-12-22 @ 09:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback