shake it, don't brake it

Dagarna har varit soliga och varma så har varit ute i bresse, kallkbrottet och lundby (hos pimens föreldrar som har pool, stuttsmatta, kubb och en fyrhjuling). Sen var ju vädret ganska kasst denna vecka så då har det blivit mycket serie tittandes, Gilmore girls s 6, Scrubs s 1,2 & 3, Drawn Together s 1 och Buffy s 5. den 11'te åkte jag och Lollo till Uppsala och firade uppsala barnens skolavsluting tillsammans med Knivsta Pojkarna. Härlig kväll blev det, det började runt ett köksbord med en dubbel pipig vattenpipa till ljudet av Bob marley och slutade på överväningen med ett 20 tal människor som hoppade till ''A House in the middel of a street''. På vägen  till natt bussen träffade vi ett konstigt gäng och jag blev än en gång Christina Aguelera.

den 13 bar det av till Falun och kusin Elin's student, hela staden var full med folk, med och utan mössor. Så åkte vi hem igen och Lollo fick för sig att vi skulle åka på 021-Live och Rix festivalen i V-sterås, så va bara att byta skor och åka iväg. Jag, Lollo, Pimen o Pimens klasskompis blev det, såg Liquid Suicide och
Noice. Inte för att vi tycker att dom är så grymma vi hade faktiskt aldrig hört dom innan och blir nog mäst något man garvar åt. Sen drog vi hem till Matte och fortsatte festen, där föddes bla. det underbara utrycket ''Min Morfar är så gammal att han var med när dom byggde Merlin Buren''

den 14 bar det av till sthlm för att tjäna in lite extra pengar nu i sommar då man ändå är pank. Barn vakts sittandes blev det. Åkte 10.10 o var tbs igen strax efter 21. Så blev en hel dag. Sen tog jag det bara lungt hemma, drog ut på stan en snabbis och hällsade på lite folk.

Och nu dom senaste dagarna har jag och Storebror kommit in i en stor te drickar fas. Mycket te har dt blivit, vi har även bakat kladdkaka, kollat på ''den gode, den onde och den fule''. Sen har jag och Pimen börjat kolla på en ny serie ''Moonlight'' riktigt bra faktiskt, det är en vampyr serie ah ni kan ju läsa själva om ny trycker på länken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback