I'm your girl, you're my girl

Helgen del 1 - Idol med min Flicka
Idag var det dax då, Idol Finalen kanske ni tror då fast jag menar, jag fick äntligen ha en tjej kväll med min Lill-Elin. Det var sjuk länge sedan vi träffades så det skulle bli jätte kul. Hade inköpt en flaska Blue Moon och en flaska Dimant, en gamal goding och en överaskning med andra ord. Drog upp till Lill-Elin vid 6 tiden så gjorde vi lite catching up och sedan satte vi igång med att äta middag, som vanligt serverades den på levande ljus och en flaska vitt. Blue Moon var otroligt gott till pasta sallad. Det blev mycket prat och skratt. Sedan började Idol-Finalen, så det blev rök paus varannan paus eftersom tv 4 har paus så offta. Vi var helt överäns om att Alice inte kunde sjunga Pink's - So what men att hon däremot gjorde Kiss - Heavens On Fire bra. Kevin ace'ade både Living on a prayer och You're the voice (hade gås hud under båda) . Men sadan när dom gjorde vinnar låten , så kunde vi inte bestämma oss för vem som var bäst men eftersom Kevin gjort 3 av 3 bra och Alice bara gjort 2 av 3 bra så var det klart där. Och ingen lär ju gått misste om att Kevin (som för tippat) vann idol 2008. Efter idol så blev det massor med prat, vi spårade så kalrt in på gammla minnen från den gammla tiden med slånbersse familjen. Och det är väll inte så konstigt när man känt varandra så länge. Tror det är 4 år nu. Älskar min lill-Elin, och ja för mig kommer hon alltid vara lill-Elin :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback