spitting out my frustration

Undra vad jag ska blogga om nu då.. Kanske ska änu en gång prata ut om min frustration emot SL. Jo lite faktiskt, de har strulat hela helgen också och idag när jag skulle åka hem ifrån syster min så var de total stopp mellan t-centralen och spånga så istället för att åka pendeltåg, buss så blev de tunelbanan till sundbyberg och därifrån ersättningsbuss till spånga och sen pendeltåg till kungsängen och så slutligen buss hem. Och de är alltid full smockat med folk också, så där så att dörrarna knappt går att stänga, nej tacka vet jag tiden då man slapp detta elendiga pendlande. Hoppas de har förbättrat sig tills imårrn men de skulle jag inte tro men jag orkar inte en till sån här vecka, det är värkligen super tråkigt och suger ur all ork man har.

Men iaf, helgen har varit barn, barn, barn, barn. Lek och bus landet i lördags med två kompisar och deras bäbisar och sen barnvakt åt mina syskonbarn på söndagkvällen. Dock vart de en snabb barnvakt. Han äta middag och lägga barnen. Vi lekte lite också, tigrar som borstar tänderna och jag kan inte sova. Men så somnade dom ändå! Och för mig vart de tv 5 film, a lot like love. Syster och Baltsar kom hem och vi drack te, åt bullar och lite glass till och med.

Kommentarer
Postat av: kakan

Gulle! Stackars dig att det var så uselt med tågen!! :(

Tack för att du hjälpte oss iaf! :)

När stack du? Baltsar sov ju tydligen som en gris, och Loke med! :)

2010-02-02 @ 08:24:08
Postat av: Pyret

Ja de sov som stockar bägge två :) Så hårt att jag va tvungen att kolla om dom fortfarande var där innan jag stack ;) Vid 11 tiden tror jag de var :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback