life is a dance

Nu har helgen kommit och gått igen.. Fredags vart de Joar, MDP:s Releasefest. Så najs house musik hela kväll, var en skön oväxling till den vanliga ''rix fm mixen''. Man var himmla pepp så fort man kom dit. Dans, dricka och vänner överallt, en härlig fredag slutade dock inte så roligt då man sprang runt och letade arg borttappad människa mellan 3 och 4 på natten. Lördagen var de film, pizza och bakis ända tills klockan 22 då jag drog ner till Joar för att jobba, då var de Ladies night och han se när kalsongmodellerna vickade rumpan på scenen innan jag började. Lite stressig kväll vissa stunder men de var mycket skönt att jobba igen var nästan 2 månader senast :/ Skrev ut mig klockan 4 och så åkte vi en hel hop till satoil för att käka. Var tyvärr inte trött men försökte soman så gott de gick vilket resulterade i att jag vaknade strax innan 3 på Söndag eftermiddag, FAN! jag som skulle vara hos syster yster i sthlm då och nästa buss gick inte förrns 16.20 men de var bara att vänta, hoppa på bussen, pendeln och tuben för att anlända till syster 3 timmar för sent.. Inte bra :/ Usch så pinsamt. Men väl där var de mysigt fick muskaka och efter boli vart de 1 advents mys med glögg, pepparkakor och Baltsars speciall lussebullar- Mys. Åkte hem när barnen nattades. Kom hem sent, tyvärr häller inte nu trött och fastnade på tv6 play och sesong 2 av Weeds. Tänkte att jag skulle somna till de men slukade nästan hela sesongen innan jag fick 3 timmar dålig och orolig sömn. Nu kanske detta lät neggigt men min helg har varit jätte bra, så man får läsa de högt och le samtidigt så förstår man mer vad jag menar :)


Kommentarer
Postat av: B <3 A

Haha, du är för söt :)

2009-11-30 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback