jag tvår mina händer i kärlekens namn, du kan vinna och förlora ibland

ett barnfamiljs område mycket likt delar av bergvreten där såg jag mina nya ytter dörr. Nog känns det betydligt lättare när min ensamhet kommer brytas av åtta små tassar på mitt golv. Från en sömnlös natt till en annan. Storstadens stats teater fick besök av sex personer utan förväntingar alls som lämnade de så fulla i skratt så det krampade i deras magar. De tre musketörerna, som du aldrig sett dom förut bjöd på överaskningar, naket, underbara kostymer, i vissa fall inte lika underbar sång, härliga låtar, ironi och många många skratt. För att sedan stilla hungern i oss på en gammal favorit där man kan testa nya grejer. Det där med rå fisk eller fisk för den delen kommer nog aldrig bli min grej, men vegitarisk susi är tummen upp. jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: kakan

Hah!! Jag sa ju att vegosushi är toppen!! Saknar ju dig min lilla tjej! kom hiiit kom hiiit kom hiiit som buhuerna sa!! :D

2009-04-27 @ 13:43:00
Postat av: Pyret

mmm du och jag och avokadosushi låter som en underbar idé! ;) Saknar min stoora syster också!!

Postat av: Olika namn för förvirringens skull ;)

Sushi <3

Du skall smaka min sushi ;P

Miss you..

2009-05-03 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback