de är så här man mår när man hemligheter har

känner mig sjuk, så sjuk. det känns i hela kroppen, från topp till tå. Melissa Horn sjunger på min playlist och det känns som om hon textar mina tankar. huvudet dunkar och kroppen är seg. är tillbaks i vardags stressen, Långa dagar, många timmar, plugga, träna, jobba, plugga, jobba, plugga, träna, plugga, jobba. dagarna är långa och nätterna är korta. kroppen vill men hinner inte riktigt med och stressen sköljer över mig som en kall dusch på mårgonen. ingenting att göra åt saken då jag ska liksom Magnus uggla vara kung i baren den 25. Jag vill, jag kan, jag ska. och inget kan stoppa oss nu när vi vet vad vi vill ha av framtiden, eller gör vi det? är du som jag livrädd? Nej nu går det inte att tveka när Journey sjunger för mig finns ingen tvekan, ingen tid att vara nere eller trött. Här ska upp och svettas. sträckte mig efter en cola, räcker det som träning? usch vilket tråkigt spår mitt huvud är inne och spinner på. så vad ska jag säja då, jo jag ska tills på fredag hunnit blivit proffs på berlin muren och nästa vecka är det lov igen, härligt avslappnande frysen lov. funderar på att ta ledigt den veckan, när jag ändå har ledigt från skolan, varför inte ta ledigt från jobbet också, och från livet. Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig, det var alldeles för längesen vi sågs.  mor och far flyr staden i mårgon och jag har bärt solglasögon hela veckan i hopp om solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback